środa, 11 grudnia 2013

Toaletka

Chyba każda z nas marzy o niewielkiej toaletce, przy której można przypudrować nos lub która służyć miałaby jako element ozdobny sypialni. Skrycie marzyłam o czymś takim i jak wielka była moja radość. W domu do którego się przeprowadziłam stoi stara maszyna Łucznik  do szycia z stolikiem. Gdy tylko ją zobaczyłam zakochałam się bez pamięci  i wiedziałam już co chcę z nią zrobić. Została z nami. Oczyszczona, umyta i postawiona w odpowiednim miejscu pięknie się prezentuje. Stary „mebel” który ma w sobie tyle uroku. Sama maszyna jest schowana, a stolik służy mi jako toaletka. Zakupiłam lusterko na metalowych ozdobnych nóżkach kilka pudełek i świeczki które teraz tworzą całość. W zależności od nastroju, pory roku ozdoby będą zmieniane.  Pomyślę jeszcze nad niewielką lampką aby dała ciepłe i przyjemne światło. Taki mój mały kącik w Domku na Wzgórzu.







2 komentarze:

  1. Sliiiiiicznie <3 ... (Jezeli raz jeszcze bedziesz mi marudzisz, ze >wiesz o co chodzi>, to wsiadam w samolot i lece do Ciebie, aby trzepnac Cie w Twa piekna czupryne) ... Notabene to zlote, metalowe pudeleczko jest przepiekne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna!!!!! też taką chcę !!! :D <3

    OdpowiedzUsuń