piątek, 21 lutego 2014

Garderoba


Na początku przepraszam za długą nieobecność, ale w Magicznym Domku na Wzgórzu dużo się działo. A to za sprawą garderoby. Tak,  jednym w wielu pomysłów i marzeń, które uparcie chciałam zrealizować to posiadanie garderoby. Mieliśmy wiele pomysłów, pierwszy to zakup zwykłej szafy, następnie zakupu dwóch szaf, osobno dla każdego domownika, aż po plan ostateczny  czyli zbudowanie garderoby. Co do jej wnętrza również pojawiało się wiele pomysłów i jeden udało się zrealizować. Poniżej przedstawiam na zdjęciach jak garderoba powstawała, czyli jak dojechały do nas płyty, po montaż. Pewnie zauważyliście, że nie ma drzwi, no przecież garderoba powinna je mieć i mieć będzie, ale musimy na nie zaczekać. Aby zaoszczędzić  jak zawsze, trochę grosza  zakupiliśmy białe płyty, które są tańsze i które przecież i tak będą schowane wewnątrz garderoby, która po zapełnieniu nie jest miejscem do zwiedzania. Natomiast drzwi zostaną oklejone a na przesuwanych drzwiach będzie naklejone lustro. Końcowy efekt również przedstawię na zdjęciach.
A tak przeglądają blog pomyślałam, że jednak powinien mieć inną nazwę. Przecież przedstawiam w prawie każdej notatce jak małym kosztem zmienić dom.















2 komentarze:

  1. Super, czekam na efekt końcowy- czyli drzwi :D ah każda z nas marzy o swojej małej garderobie:) u mnie jak tylko córcia dorośnie pewnie zajmie garderobę w małym pokoju i "z wielkim hukiem" wyrzuci moje ciuszki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga, masz tak dużą szafę, że napewno obie sie zmiescicie z ciuszkami.

      Usuń