poniedziałek, 15 grudnia 2014

Dekoracje okna


Szklane bombki znalazłam przez przypadek na stronach z różnymi dekoracjami. Wpadły mi w oko. Od razu znalazłam kilka pomysłów na ich zastosowanie. Na święta powiesiłam je między firanami na kremowej wstążce.



Aby nie wyglądały zbyć nudno, do środka włożyłam szklane koraliki, perełki a nawet kwiaty. Na święta ozdobie je suszonymi pomarańczami oraz drobnym łańcuszkiem z gwiazdkami. W ofercie są również bombki z otworami, które umożliwiają włożenie do środka małych podgrzewaczy. Zapalona świeczka w takiej bombce daje śliczny efekt.






2 komentarze:

  1. Te szklane bombki doskonale wyglądają z kolorowym storczykiem, lub w wersji świątecznej z drobnym łańcuchem. Te kolorowe efekty ożywiają okno! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł, możne je wykorzystać w różny sposób. piękna jest ozdoba świąteczna i ze storczykiem :D

    OdpowiedzUsuń