piątek, 15 maja 2015

DIY - nietypowy obraz


 Bardzo spodobał mi się pomysł obrazu z rolek papieru. Do przygotowania obrazu potrzebujemy:

- drewnianą ramę,
- rolki po papierze toaletowym,
- pistolet na klej na gorąco,
- nożyczki, linijkę,
- spray w wybranym kolorze ( ja wybrałam czarny ).

 Ramę pomógł przygotować mi tata. Rolki zbieraliśmy przez jakiś czas. Gdy miałam już odpowiednią ilość materiału, zabrałam się za przygotowanie obrazu.


Musimy zmierzyć szerokość ramy, wówczas przycinamy rolki na odpowiednią szerokość, aby nie wystawały poza drewnianą ramę. 



Teraz jest czas aby zastanowić się jaki chcemy osiągnąć wzór. Ja wybrałam kwiaty. Następnie każdy element łączymy klejem na gorąco. Gdy wszystkie kwiatki są gotowe, możemy przyklejać je do ramy. Kolejnym krokiem jest malowanie. Wybrałam czarny spray, jest wygodniej malować tak delikatne elementy obrazu jak kwiaty.



Tak wygląda efekt końcowy.Gdy kolor się znudzi, zawsze można przemalować :)




1 komentarz:

  1. Ciekawie wygląda ta ramka z kwiatami. Cieszę się że udało Ci się zrealizować ten pomysł.

    OdpowiedzUsuń