środa, 26 listopada 2014

DIY - pudełko na herbatę


Lubimy pić herbatę, bo herbata jest dobra na wszystko, na złe dni, na chłodne wieczory, na spotkanie z koleżankami lub rodziną.  Ostatnio nazbieraliśmy różnych herbat.

Sypane herbaty przesypałam do puszek.


A do przygotowania pudełka na herbatę potrzebujemy oczywiście puste pudełko np. po ciastkach, lub kosmetykach, sztywną kartkę, klej, linijkę i nożyczki oraz odrobinę cierpliwości. 



Odmierzyłam szerokość przegródek i dość prowizorycznie przymocowałam je do dna pudełka. 


Herbaty poukładałam w przegródkach i mamy już porządek.


To którą herbatę zaparzyć ??



3 komentarze:

  1. No to może tą okrągłą, lub żółtą? Trudny wybór - to najpierw żółtą, później okrągłą a na koniec zieloną. :) Trzeba spróbować każdej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł :D Ty to masz pomysły. Ja poproszę okrągłą :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zaparzam, herbatkę z plasterkiem pomarańczy, miodem i goździkami na chłodne i szare dni :)

      Usuń